Stray Kids - DLC

★★★★★ (5-STAR).jpg

 

 Stray Kids "DLC" Video

 

 

作詞 彰彬(3RACHA) , RESTART

作曲 彰彬(3RACHA) , RESTART

編曲 RESTART , 彰彬(3RACHA)


 

We're only going to dance like crazy

我們要發瘋似地起舞

 

It's just that, I like it la la la

就只是因為我喜歡如此 la la la

 

Nobody nobody

沒有任何人 沒有任何人

 

Please don't care about me, it's okay

請不要在意我 一切都無妨的

 

Let's go crazy until the sun rises

就讓我們一起狂歡直到太陽升起


 

동이 트면 햇빛 아래 헤엄칠래

破曉之時我要在陽光下泅泳

 

몸짓은 크게 아무도 날 말릴 수 없게

放開身體的動作 讓任何人都無法阻攔我

 

바다 위를 날아가는 새야 나 좀 낚아채 줘

在海上飛翔的鳥兒啊 就請你拉我一把吧

 

크게만 보였던 세상 작아 보이게

讓遼闊的世界能夠看起來只是一粟


 

달이 떠도 lalalala

即使月亮升起  lalalala

 

소리 질러 lalalalala

也要放聲吶喊 lalalalala

 

아무도 모르게 uh yeah

不讓任何人知曉地 uh yeah


 

We're only going to dance like crazy

我們要發瘋似地起舞

 

It's just that, I like it la la la

就只是因為我喜歡如此 la la la

 

Nobody nobody

沒有任何人 沒有任何人

 

Please don't care about me, it's okay

請不要在意我 一切都無妨的

 

Let's go crazy until the sun rises

就讓我們一起狂歡 直到太陽升起


 

Sunrise

太陽升起

 

Let's dance like crazy

就讓我們發瘋似地起舞

 

Yeah yeah yeah


 

Nobody nobody

沒有任何人 沒有任何人

 

Please don't care about me, it's okay

請不要在意我 一切都無妨的

 

Let's go crazy until the sun rises

就讓我們一起狂歡 直到太陽升起

 



 

잊어버리고 싶던 지워버리고 싶던

曾經想要忘卻的 曾經想要抹去的

 

그딴 기억 따위 오늘 전부 날릴 수 있어

那些記憶 今天我就能全數放飛

 

잠이 들기 전 떠오를 good memory

只願在入睡之前 腦海裡能浮現美好回憶


 

난 run away run away run away yeah

我飛快逃離 逃離 逃離 yeah

 

다 go away go away go away yeah

全都消失 消失 消失 yeah

 

아무도 모르게

不讓任何人知曉地


 

We're only going to dance like crazy

我們要發瘋似地起舞

 

It's just that, I like it la la la

就只是因為我喜歡如此 la la la

 

Nobody nobody

沒有任何人 沒有任何人

 

Please don't care about me, it's okay

請不要在意我 一切都無妨的

 

Let's go crazy until the sun rises

就讓我們一起狂歡 直到太陽升起


 

Sunrise

太陽升起

 

Let's dance like crazy

就讓我們發瘋似地起舞

 

Yeah yeah yeah


 

Nobody nobody

沒有任何人 沒有任何人

 

Please don't care about me, it's okay

請不要在意我 一切都無妨的

 

Let's go crazy until the sun rises

就讓我們一起狂歡 直到太陽升起


 

좁혀 놨던 이상 속 그 안에 깊이 갇혀 oh

被深深禁錮在縮小了的理想裡 oh

 

I better run better run (better run better run)

我最好趕快逃離 (趕快逃離 趕快逃離)

 

걱정들은 점점 더 나를 집어삼켜 oh

擔憂逐漸將我吞噬 oh

 

I better run better run right now yeah

我最好現在趕快逃離  yeah


 

Like the sun 뜨겁게 불타오르는 별

就像太陽般 熾熱地燃燒著的星星

 

Dance like a crazy crazy crazy in the light

在光亮中 我們瘋狂地起舞

 

3 2 1 Let's go


 

Got me feeling like lalalala

 

Got me feeling like lalalala

 

 

Got me feeling like lalalala

 

Got me feeling like lalalala

 

 

Got me feeling like lalalala

 

Got me feeling like lalalalala

 

아무도 모르게

不被任何人察覺地

 

 

 

 

 

翻譯 Vicky

 
arrow
arrow

    비키⚡ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()